Vilken dag ...

Flicka möter pojke, pojke möter flicka..

Efter att jobabt vaken natt åkte jag hem till pappa för att vara babysitter åt lilleman. Satte på kaffe och väckte L som låg kvar efter att pappi kickat till jobbet och skapade varma mackor till frukost för oss alla tre. Där satt vi med levande ljus & radio på tills hon fick eld i röva till sitt jobb & John Blund smög sig på..

La mig på soffan men inte fick jag sova inte.. Jack ska ju självklart springa in & ut genom ytterdörrn med termobrallor som prasslar & slå igenom tangentbordet (samtidigt). Så vid ett var det bara upp & hoppa!

Tillbringat några timmar här & hos Natti med henne å skitsnack.. Spelat nåt xbox-spel liknade Buzz & jäklar vilken dålig förlorare jag är, men Tacopajen var god :).

Sitter här och försöker klura ut vad jag & M. kan hitta på när vi ska ses på lördag, något förslag? Det står helt still.. Någon mer som ska på MyDOG btw?!

Mys i Backa, vin på G-låten, Lång dusch / sova tidigt ikv? Den som lever får se.

Jag ser en ny mening med allt! / M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0