Videoblogg?

Tjosan i trosan..

Jag fick ett sjukligt roligt medd av en gammal klasskompis fr högstadiet på fb igår, haha..

"Heeej. Du jag måste fråga dej en grej. Jag har av någon konstig anledning fått för mej att du är lesbisk:) E de så? Kraaam på dej"

Jag höll på att skratta ihjäl mig, ni som känner mig förstår ;). Ne, men jag fick mig ett gott skratt & kan säga att så är inte fallet och det ganska gott bevisat dessutom.

L, jag har bokat tiiiid 5e kl 11:30 - hjälp?

För övrigt ligger jag inne med en sjuk huvudvärk som möjligt kan gå över till migrän och det är aldrig skoj när Let's Dance kommer om ett par timmar & Majvor senare ikv.. Får väl lägga mig & vila tills dess i guess, btw har älsklings syskon börjat seeee ♥ ..

Anyhow..
..Med rubriken skulle jag komma fram till att N. och jag funderar på att börja fylle-videoblogga haha. Dock är båda tillfälliga nykterister men vi ska nog få igång nåt innan månaden är slut. Stay in touch!

Ne, sov gott eller nåt..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Försökt få tag i dig på msn - Baloo har öppnat ögonen =)

2010-01-22 @ 20:46:25
URL: http://www.zerkax.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0