Underbart .

Fast jag råkade soman kl halv 6 imorse verkar det som jag börjar få tillbaks min dygnsrythm. Har inte vaknat senare än 12:15 på maga massa dar! Slå den duuh!

Men det är väl mest CandyPig jag har att tacka för det :). Ringer ju akktid på morgonkvisten å när erat namn visas i diplayen kan jag inget annat än att svara, det kan ju vara tokviktigt?! Haha, så länge min lilla kille och alla andra smågrisar mår bra är det ändå bara bra, roliga nyheter. LIFE IS GOOD ♥ !

Måste bli av med alla saker från lägenheten  få in mina nycklar idag också, annars kan jag Dig lova att det blir krig & det lär inte sluta vackert. En dödskamp rent ut sagt! Fyfan..

Ville väl egentligen bara säga god morgon! :)


Kommentarer
Postat av: Åsa

CandyPigg måste ju gå upp å ta hand om alla bebisar ;)

Se det positivt, du får vänja dig nu innan din sambo flyttar in <3

PoK

2010-01-19 @ 12:41:29
URL: http://www.zerkax.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0