Tvillbills

Tvilling har ju flyttat till staterna för att få se världen å utöka sina meriter i kneg. Det blev lite fel på slutet som vi bara uträtt via msn, i princip men blev så glad när jag fick se detta det första jag gör på morgonen;

Jenny Angelika Holm den 21 januari kl. 04:31
hej gums, gu va söt din lilla hund va då:) du får berätta om mig för honom så han vet vem ja är när ja kommer hem haha:) saknar dig jätte mkt hjärtat. sorry om ja varit knäpp o allt sånt. du kommer alltid vara en stor del av mitt liv, vi har delat allt i så många år nu. de går inte bara att kasta bort eller att glömma. du är en av få som verkligen funnits där i alla lägen. du kommer alltid vara som en syster för mig va som än händer. ♥ you are a part of mee. läste att du skaffat din en liten prins me? vem är detta? tittade på kort från alanya o alla andra kort. guu va kul vi hade. när ja kommer hem ska du o ja o alla från alanya ses tycker ja:) roadtripa runt. saknar dig tvilllss pusss♥




Ne nu ska jag upp & hoppa å över på kaffe och mys hos kwinnan & min lilla prins, love is in the air!

Grattis Anette, 17++ år idaaaag & Ronja 20 år idaag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0