Today...

..might be the day my life change forever!

Idag ser det ut att hända grejer! Jag börjar skolan så ska strax, efter mitt morgonkaffe & 4 ciggs kedjerökning göra mig iordning, sätta på mig ett ansikte så man ser anständig ut & olja in naglarna. Älska Solaroil! Dom blir ju så torra & sköra nu på vintertid och det är nog bästa medlet att hålla dom starka och friska..

Sen ang. min hemlighet så sätter det igång idag, som det ser ut. Ingen är mer i extas än jag. Jo, möjligvis grannfrun men det är j u oundvikligt hehe. Lycka till!

Btw, så hade idag eller ah ikv - kommande natten varit 2 år sen vi först började vår resa i berg-och-dalbanan jag och x. Men det är ju över nu! Lika bra det, för vi kom inte överrens på alla plan som nog var mest mitt fel. Men som sagt - lika bra såhär. Men jag ångrar ingenting....

Godmorgon alla. Ha en underbar vecka för det tänker jag ha fast jag ser missbildad ut efter mitt uppdrag som försökskanin till ett misslyckat läpp-inplantat (skämt å sido).



I'v got sunshine in my bag!


Kommentarer
Postat av: Heidi

Vad kul att du ska börja plugga! vad ska du läsa? :)

2010-01-11 @ 13:08:24
URL: http://vivalastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0