Tjugoförsta januari .

Jag har inte vart så kreativ som planerat idag men fick lite gjort ändå...

Började dagen med att passa alla hjärtegryn till hundar, min prins slumra till i min famn en stund - LYCKA! Sen blev det dags att känna att man lever & bära ner syrrans 3 ton till källaren, båda ryggen och handleden tog styk pga av det , suck!

Sen kom pappa å bytte lås för mig åså var det dags för middag med min pappi till sjukling som vi tillagade & avnjöt tillsammans med lillebror. Han är såå bra min oldman, inte rökt på hela daaaagen. Det gillar vi fast nu var han ju dock illa tvungen, stackarn :( - krya på dig ♥.

Men sen var det bara att traska hem igen och jag tog tag i badrumsskåpen, torkade ur slängde gamla prdukter & slällde om allting. Fick också puttsat hemmets alla speglar (duktiga mig)..

Nu har jag precis diskat och extra noga torkat av alla ytor å köket, längtar dock efter mitt köksbord men det är på gååång, yeay! Btw.. Jag har världens tuffaste diskborste som jag fyndat på Hemköp, gör det liksom lite roligare att diska då, här ska ni få se:


- Visst är den döcool? med strass till ögon & allt :)

Men med det tänkte jag göra mig redo för John Blund som jag vill tittar förbi tidigt ikväll.
Jag saknar min bästis :( ♥ 

Godnatt / Maziiina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0