The secret .

Sov endast tre timmar imorse, satt ju ivrigt & väntade på mirakel.. Det hände något så fruktansvärt underbart inatt. kl: 1.40 - 4.46 om jag inte minns helt fel(?), då förändrades mitt liv. Jag är sååå såld!

För att inte avslöja för mycket, så kan jag säga som så (till er som inte redan listat ut) att jag släpper bomben senast på Söndag, om jag kan hålla mig så länge vill säga.


Anyway.. Torsk som jag är sitter jag nu, efter jobbet i sängen, fastklistrad framför PH. Francessca (stavning?) är tillbaks, oväntat haha. Tack å looove att Dalin åkte ut igårkväll iaf, nu klarar man iaf av att titta på programmet. Nu i pausen ska jag poppa en påse popcorn sen blir det tidigt i säng. 12/1-10, a date of mind ♥.

Grattis gaygranen till tillökningen!

Kommentarer
Postat av: Minna

Congrats ! :)

2010-01-13 @ 10:46:08
URL: http://prettyinpink88.blogg.se/
Postat av: Mathina

Tack gumman, btw.. hur är Nogge med andra hundar? Hade vart kul att träffa honom och Dig :)

2010-01-13 @ 21:07:01
URL: http://billyfish.blogg.se/
Postat av: Minna

;-) förstår din lyckokänsla!



Jo, inga problem alls hittills. I början är han kaxig, stor hund i liten kropp. Men det går över fort till massa bus ;) ja, hade varit jättekul .

2010-01-13 @ 22:59:52
Postat av: Mathina

Den är fantastisk, nästan som att vara nykär ju!

Gud så härligt, men det tycker jag faktiskt. Hade vart trevligt :)

2010-01-13 @ 23:24:04
URL: http://billyfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0