Pappa ♥

Prata med pappi förut och ingenting är förändrat.. Dom vet fortfarande inte vad det är för fel på honom fast dom röntgat och tatt 4st blodprovs-odlingar. Han har inte fått mat i sig sen i fredags och den fick han inte behålla, det enda läkarna ger honom är vatten & någon special saft + dropp, buhu :(.

Ska åka upp & hälsa på honom imorgon en sväng. Köpa med mig en tidning han kan ha & spela lite kort, mycket anant går ju inte....


Men idag har det vart Ok, med mig iaf.. Kaffe på andra sidan (x2) & min prins sov en stund i mina armar, det är lyckorus när han är nära! Och ikväll tar jag barndomsvännerna i handen å går på bio, Snabba Cash.

Pirrig ångest? / M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0