Oh dear god!

Krigarprinsessan nr 1..

Fyfarao vilken kämpe jag är, har fixat & donat sen kl 15 här hemma och än är jag inte klar! Har packar ner alla Sis grejer i flyttlådor så dom är redo att bäras ner i källarn (eftersom hon inte hämtar det). Torkat ur och flyttat hyllor i hennes fd garderob som numera är ett städskåp..

Tvättat 6 fucking maskiner med kläder, lakan & handdukar men har dock fortfarande en överfylld tvättkorg kvar. Jag har vikt & flyttat om aaaalla kläder så röran som sågs i tidigare inlägg är nu dead and gone :).

Sängen är också renbäddad & jag är nyduschad (dock har jag totalt glömt bort mat under hela dan, inte så smart) men med det tar jag mig en nattcigg och kryper till kojs för imorgon skall det upp tidigt och donas igen!!

Simma lugnt / Pill-Thina

         
Före   -   Efter   -   Städskåpet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0