Inte som alla andra..

Haft en toktrevlig natt med min fina vapendragare Liseloth även kallad Fisen eller Majvor. Vi flummade & fick för oss att ta en powerwalk till Shell för lite smått och gott så som popcorn, toast, mjölk & brownie så..

Vi är inte kloka vi två, inte som alla andra helt enkelt. Det blir aldrig tråkigt när vi är i varandras sällskap utan vi gör sånna sjuka grejer & tar det som det kommer. Så för att summera natten powerwalka vi, gunga på gungor, sjöng till nostalgimusik & snacka ex. Shakea ass & blottade oss för grannen. Ingen är som oss ♥.


Jag säger då det, man kan vara galen, ha kul & gå all in UTAN alkohol!


Nu har hon lämnat mig och jag ska strax gå ner för att hoppas på tvättid i eftermiddag, har minst 7 maskiner som behöver tvättas och allt tar jag inte på sammagång dock. Det orkar jag Icke.. Sen ska jag på något jävla vänster få bort sis äckliga saker från mitt vardagsrum & börja städa å imorn byter jag lås!


Jag ska städa kliniskt nu i mina lediga dagar & på måndag blir det nog en trip till Freeport med Fisen min. Jag säger det igen Fisk hjärtar Fis, haha..




Nåt annat kul då?

Ja, faktiskt. Samborsana kör kickdown Karibien 14 Feb. jag är inte aaaalls avundsjuk. Nej då! Haha. Så jävla glad för eran skull - all lycka i världen till er!

För att inte alls vara sentimental och tänka tillbaks på stunder som har varit bjuder jag också på denna helt fantastiska låt. SÅÅ från mig till x, haha...




Kommentarer
Postat av: Liseloth

<3

2010-01-21 @ 09:15:05
URL: http://liseloth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0