Google.se

Life moves on pretty easy whit me..

Sitter här hos Wiklund/Oskarsson & dricker skumpa medans de andra går på öl, vin & cider... Jag har en liten Juck Russel-valp på 11½ v. som klättrar på mig och ååååh jag vill ha en beeeebis. Blir väl ännu mer lockad efter timmar på MyDOG imorgon med grannen ;)!

För övrigt läste jag min käre kollegas blogg och kommentarer & var bara tvungen att googla mitt egna namn haha. Fick inte fram så mycket mer än Down Syndrom & en jobbarkompis?! Haha, men kul det. Frågan är bara varför Hon kommer  upp på mitt namn?

Ne, nu ska jag fortsätta pimpla & invänta Fisen som krigar & knegar för fullt <3.

Tror att morgondagen kan bli bra, eller vad säger du M ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0