Gay?

Sitter på jobbet och kollar Dawson's Creek. Jack McPhee eller vad han heter är ju sååå gay, men ät tillsammans med Joey & nekar sin homosexuallitet fast han ahr stöd bakom sig. Där med (no fence) undrar jag om någon i min närhet, utav mina nära & kära kasnke är homosexuell?

Jag får huvudvärk här (just nu) annars trivs jag riktigt bra. Har en del städ kvar jag tänkte köra igång med inom en timma. Nath sover för längesen men trallat upp en gång, alldeles nyss..

Rätt ensamt bara så det är ju tur at tjag har Schteeekman på tråden nattetid när Fisen inte knegar natt. I love my girls!

Måste tillägga:
Grattis Samborsana till 2 förälskade år & förlovningen!
Nu väntas bara gudbarn och bröllop ;).
Ekman / Levander goes Ekander?

Lova att Jag blir din Maid of honor?!

PUSS / M.

Ps..
.. M. du ska veta att jag inte glömt dig och vi får ses snart, blev lite fel där men inget som inte går att ordna, eller? Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0