Fixing .

Nu jävlar i min lilla låda..

Nu har jag fått mig ett pill-ryck! Slängt i 3 maskiner tvätt, som strax ska hängas & möblerat om hyllorna i garderoberna för nu när syrran är ute blir hennes städskåp, moaha. "Har du inget städskåp?" tänker ni och Nej, det har jag faktiskt inte för min lägenhet är så fruktansvärt liten att jag verken har städskåp eller plats för julgran, buhu!

Här näst blir det att hänga,  fylla i den underbara blanketten om studiemedel till CSN & brygga kaffe innan fix-thina fortsätter i röran.



Det är en riktig jävla röra för då jag motvilligt slängde ut min syster häromdagen & hon nte lämnat nycklarna vet man aldrig vad hon kan få för sig som hämd så jag slängde jag in & låste halva mitt liv i en garderob och nu när jag rensade ut den viktigaste tvätten ligger resterande grejer, kläder & saker över hela golvet, i hela lägenheen & det står flyttkartonger och jesus vet vad ÖVERALLT.

Anyhow..
..Nu kilar jag ner i tvättstugan, checka röran så länge!


Kommentarer
Postat av: Minna

Fy fasiken vad sånt är jobbigt, tvätt o skit . Och vad är det för creepy tjej som bott hos dig.. Uscha!



Fick mig ett skratt ändå. Är det fluffiga Rosa handklovar du användt som lås ??? ;-) hur kul som helst ;)

2010-01-20 @ 22:41:55
URL: http://prettyinpink88.blogg.se/
Postat av: Mathina

Blev sex maskiner idag, bläk så tråkigt! MEn fick iaf sängen nybäddad med favoritlakanen :)

Tro't eller ej, men den creepiga tjejen är min 5år ÄLDRE syster. Suck!



Hahaha, jag skrattar ihjäl mig! Hur i hellskotta såg du det? :P



2010-01-21 @ 02:04:27
URL: http://billyfish.blogg.se/
Postat av: Minna

Jag såg något rosa på dörren , så jag zoomade in och då såg det ut så!!! Hahaha... Så jävla käckt !!! ;-)

2010-01-21 @ 09:54:43
Postat av: Mathina

Haha ja, man tager ju vad man haver! Haha..



Kom inte åt mitt vajerlås till cykeln då den står kvar i pappas källare & den nyckeln har jag dessvärre inte kvar.



Så jag fick använda fantasin :P

2010-01-21 @ 11:06:24
URL: http://billyfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0