:)

Blir så rörd av alla fina. Alla som ringer, messar, kommenterar & skriver. Fan vad fina ni är. Nu ler jag igen! Bekymret är tillfälligt borta och jag hoppas det fått mig att gråta för sista gången, jag har ju också alla fina runt mig. Om alla ändå bara kunde förstå vilken (tyvärr) börda det är...

Jag hade behövt min tvilling idag, hon hade förstått mig och säkerligen fått mig på andra eller iaf positiva tankar. Hjälpt mig lösa problemet eller bara kommit med sin axel jag kunde lutat mig emot.. Prata på msn förut och redde ut en del. Suck, hon är långt bort.

Inget ännu, väntar i extas. I natt? Imorgon? Önska jag kunde vara där ♥ .

 - Jag längtar efter Dig!


Kommentarer
Postat av: Minna

Hihi ! Ja... Man blir rätt låst med doggis. Men det är sååå värt det ändå. Ångrar inte att vi skaffade honom!!! Du kommer få det såå mysigt! :) var du på My dog?

2010-01-12 @ 08:50:17
Postat av: Liseloth

Utan att avslöja för mycket så tror du inte rollen som gudmor hade passat mig bra? det tror jag ;) <3

2010-01-12 @ 22:02:20
URL: http://liseloth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa, dom kom i natt å jag är total in love <3.

Blir en lite pojk för mig med iaf :D.

Ah, på lördagen mellan 12-17, var du? :)

2010-01-12 @ 22:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0