Don't bring flowers after im dead..

Likadant varje gång..

Vid 00 tiden igår fick jag sällskap av N. så vi snacka lite skit & hällde i oss en kanna kaffe. Snackade hem inredning & framtidsplaner innan vi gick ner till henne för ett glas vitt & spelade Buzz, jag vann faktiskt en gång! :)

Men när klockan slog mot halv 5 kängde jag at tdet var dags att röra sig hemåt igen så hon tog med sig vovven och följde mig den enormt långa biten :P. Tack, för att du satt uppe länge med mig så att jag skulle få sova ut idag, gumman!

Ja, sova ut var det ja. För mig är sova ut typ till 15-16 (sorry, det ska bli ändring) speciellt när man hållt sig vaken till kl 06 typ. Jag ska ju jobba Vaken inatt och kan inte ju inte somna om! Ligger här i sä gen och inväntar John igen men inte fan kommer han... Jag är rastlös & vill träffa mitt hjärta ♥.


För övrigt kickar Lilljen, Sandra Bitter mfl upp till Sälen i mördarbilen på söndag och jag lånar ut min älskade bebis, ja jag älskar min fina babyrosa adidasväska (bag), den är helt ovärderlig men jag vet att lilli fixar det!

Har jag nämt att jag inte fått min julklappp av Ärtan än, gaaaah blir ju helt jävla knäpp. Jag är SÅÅÅ vit nu att man misstar mig med snön, som faktiskt också kan få smälta bort med solen & pluss-grader :(, kom igen nu Tompa?

Annars..
..I slutet på månaden köper jag tuggben & blir gaddad, den har varit planerad sen sommaren 08 ungefär och är tillängnad en ängel. Himlens finast & raraste ängel som säkerliken ler & tar allt med en klackspark däruppe. Du är min stjärna som jag pratar med varje kväll. Jag saknar & älskar dig varje dag, varje minut!





Hade man inte velat ha hem en sådan här söt liten bäbis? Jag smälter ner & dööör så bedårande. Fatta att ge allt för en sån här sötsak? Kill me, jag vill haaaaaa =/..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0