Bläk!

Jag får skylla mig själv!

Fått sånna enorma allergi utslag & jag hatar nästan mig själv för det. Jag vet ju om hur mkt jag inte tål det men ändå ska jag stoppa i mig det, förbanna tomaten!

Vaknade precis(!), känner mig inte helt hundra heller för den delen.. Suck!

Skulle ju till Justyna idag men antar att det får vänta tills imorn efter skolan, japps imorgon ska jag till skolan. Känn på den du!? Jag hoppas verkligen att det kommer gå som jag vill och att jag slutför kurserna. Det är ju viktigt nu!

Ligger här i mörkret med bara datorn & tvn som ljus, syrran & jag sov i bäddsoffan inatt. Kollar The Hills-maraton och inväntar det nya avsnittet 18.10! Men nu först ska jag gå upp och sätta på kaffe och gå upp till pappi & hämta min mjölk som sTår i hans kyl, tända lite ljus & väcka syrran..

Folk man tror sig lärt känna slutar aldrig förvåna än. Avslutat kapitel men det ser ut som om boken snart stängs för gott..

M, jag smessar snart! :)



Ps. 3 missade samtal av en viss karl. Som valigt vanligt var han väl het på gröten & ville bedra sin kvinna. And then he comees to me?! Hm.. Slut på fylla för ett tag. (Säger hon som drog i sig 2 flaskor mousserande helt själv i fredags). Ds..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0