Baloo, min skatt.

Jag är helt såld, min lilla prins & charmör tar andan ur mig! Kan inte veckorna bara rulla på fortare än kvickt så jag får hem honom.. Ligga och mysa hela kvällarna bara jag & han?! Åååh vad jag lääängtar efter dig min älskvärda ♥



Har fikat, umgåtts & myst hos fam. Dahlberg i timmar. Skrattar nästa ihjäl mig varje gång jag är där, men inte helt eftersom jag alltid dyker upp igen ;)

"Gourmetmiddagen knullade mig i munnen och visst fan ska den knulla mig i röven också"
"HEJHEJ, HALLÅÅÅ"
"Åh, älskling kan inte du kissa lite på mig ikväll, snälla"
"Rocky?! - Balboa?! - Rocky Balboa bor ju på Gånglåten!!!"


Kan forstätta hur länge som helst, jag finner ändå inga ord för skrattanfallen man får i deras sällskap haha, kärlek till er!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0