återigen..

vill jag tacka alla fina.. För era samtal & kommentarer, blickar & klapp på axeln, ni är såå fina och jag ör glad över att ha er i min omgivning!

Pappa är okej, vet fortfarande inte felet & har blivit förflyttad från sahlgrenska till östa & jag sov där i natt..
..I en sjukhussäng i samma sal som min älskade pappi till sjukling ♥.


I. J. K. finns ingen som du & utan candypig hade gårdagen inte funkat.

Trodde jag tappat min nya nyckel igår men icke, den låg här hemma hos pappa (har nyss matat fisken). Dick är min älskade lur dpårlöst förxsvunnen och jag vågar inte gå hem.. Ligger den itne fär måste jag ju över hit igne & spärra den. Suck!

Fyfan vad vissa har det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0