2009

Jag får väl göra som alla andra och dela med mig lite..
Höjdpunkter under det gångna året;

Januari: Flyttade officiellt in i min lägenhet.
Februari: Lillsiz kom hem efter ett år i Chile.
Mars: Kom på vad jag vill syssla med i framtiden.
April: Blev ett med min fina fru Frida ♥.
Maj: Tog äntligen Studenten!
Juni: Gjorde en fantastisk resa med familjen till USA.
Juli: Skaffade min trogna iPhone.
Augusti: En tokmysig resa till Alanya med Tvill.
September: Åkte till DK med de bästa & träffade R.G efter lång tid ♥.
Oktober: Fylle 20 ååår!
November: Rensat ut alla oviktiga i mitt liv!
December: Tog mitt livs (hittills) största beslut & MKT mer..

Massa, massa mer har ju självklart hänt men detta & mitt underbara jobb är mest värt att nämna!

// Mama'ina


Kommentarer
Postat av: Din fina fru Frida :-)

Så fin du är älskling..

2010-01-07 @ 07:32:15
URL: http://friday88.blogg.se/
Postat av: Mathina

So are you!

2010-01-07 @ 19:48:15
URL: http://billyfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0