2 Januari 2010

Då var man nästan vid liv igen.

Igår gjorde Fisen mig sällskap och bara var allmänt bakis. Vi lagade middag & käka tårta + chips och dipp därefter till Johan Falk 2, jag vet vi är efter...

Sen låg vi vakna halva natten och var hejkomochhjälpmig fortfarande bakfulla och vid 05 kom John Blund och tog oss HÅRT ;).

Sov ut idag men känner oss fortfarande inte helt okej och för ett årsen idag satt jag, bästis & Sanni här på trädgårdsstolar och dela en box vin, fadderittan hur orkade vi det? Men idag ska vi inta Hisings Island igen och hyra 3an & 4an för att underhålla oss..

Ska strax göra mig iordning så vi kan komma härifrån och sällskapa Camy om inte hon drar och ligger, haha skämt å slida.

Imorn är det dags för kneg igen och jag är INTE taggad för fem ösre, men vad göra man inte för degen? Måste dessutom skicka in min jävla timlista, suck.

Godmorgon tvåtusentio :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0