We are the world .

Herrejävlar vad snurrig & öm jag har kännt mig idag. Näsan har runnit & halsen skurit, huvudet värkt & varit trött as hell.

Men fick mig lite luft & gick upp till den ännu sjukare Kwinnan & bebisarna ♥. Där bjöds det på 3 kannor kaffe, smörgåstårta & semla, jag är tjock idag!

Väl hemma tittade pappa förbi & vi fick äntligen upp mitt köksbord, efter 14 månader (snart). tyckte i mig ngra kycklingspett & vitlöksbröd till det senaste OTH-avsnittet & nu har jag klickat runt på Ikea, Bolagret, Chilli och drömde mig bort om ny heminredning. Lite kommer visserligen förnyas & förändras nu när min fina Fruga flyttar in! :) 

En utav mina favoritlåtar genom alla tider är We are the wolrld & jag har nu lyssnat på den nya We are the world 25 for haiti på repeat i typ en timme. Låten får mig så lugn & avslappnad, precis som alltid - i alla väder och jag gillar att det är så många välkända ansikten. Några utav dom som verkligen ger intryck i denna videon är Celine, Jordin Sarks, Pink, Akon (mfl) etc. Riktigt good job!

Imorn är det några ärenden som ska uträttas så nu ska jag göra mig redo för läggdags & krypa ner, hoppas jag kryar på mig ordentligt. Godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0