Undressed

Här sitter jag, nyvaken & på tok för förkyld..

Jag har tänkt, filosiferat mycket på de senaste dagarna som gått.

Hur mina tankar snurrat som aldrig förr.. Jag känner inte igen mig själv och helt ärligt tror jag inte någon annan heller förstår. Jag har räknat dagarna & kollat telefonen, tittat i kalendern och bläddrat fram och tillbaks..

Vad händer, varför hör jag inget?


Jag gick upp strax efter 7 på morgonkvisten, igår på min LEDIGA dag & storstädade, fram med spis & skura skåpsluckor. Moppa, bäddarent & fan hans moster. Blodprov hann också med och även en tripp till Solrieöarna. På kuppen var man barnvakt & hade middagen färdig kl 17:30 sharp till Frugan. Vad är det för fel på mig?


Dessutom hann jag med en mysig timma hos kwinnan & min bebis. En fika med N. fila, olja & måla om mina naglar efter den Andra duschen under dagen. Good job!


Detta (typ) har jag skrivit på NS för att Blogg.se jävlats med mig. Och just nu är jag för snurrig & utan fantasi. Men samtidigt som alla tankar & denna förvirring känner jag mig Lycklig, hej schitzofren?!


Min prins är något så enormt efterlängtad, han sniffade mig på halsen och tvärdecka, och nästan likaså jag. Vad har jag gjort för att förtjäna detta mirakel,  finns karma? Hursomhelst är han min 2kg's klump som ger mig ett annat slags lyckorus. Jag bara ler...




Godmorgon gott folk, lite kaffe & sedan återigen kurering. Det  senaste OTH-avsnitter laddas ner så det ordnar sig.


Jag vet vad jag behöver men att det aldrig går, för det gick inte.
Eller hur?



See u later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0