Trettonde februari .

Hallefuckinglulja!

Fast vi låg kvar på tok för länge i sängen & sov till och från har jag verkligen varit DÖDS trött idag. Men då min fina vän Jen skulle komma på besök var det bara att dra ännu mer på smilet, fixa fejan och åka med till Coop. Hej barkbåt, haha.

Kom och tänka på en liten lustig händelse igår haha, skrattar ihjäl mig. Feff, du vet vad jag menar!

Åh, låten kom på nu och hade inte öronen vart i vägen hade fan smilet gått runt, i kind of like it somehow :). Men det är inte som förr. Positivt?

Anyhow..
..Jen hängde med upp & N. titta förbi. en kanna kaffe med sump (hahahaha) och ett par skrattattacker senare vek dom av. N. skulle på natt-bio med sin karl & Jen hem till bingen för upp innan tuppen & kriga. Så jag titta förbi hos Nima däe han, Sala & Shrimp förade innan dom nyss kicka in till stan.

Med det tänkte jag invänta mina nerladdningar & underhålla mig med att vika tvätten jag tvättade idag. Dutti mig.

Imorn vaknar jag upp ännu piggare & gladare, så kommer min fina lilla lillebror och sover över hos mig så det blir alla ♥ans dag middag & filmmys med honom & Liseloth :). vad kan man hitta på med en 9åring btw? Har jag tur kommer även halva styvfamiljen på fika under dagen och det kan aldrig bli fel.

Nu skriver jag bara, haha. Orkade Du verkligen läsa allt? ;)



Det är min MAN det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0