Sweet home ..

..Alabama är på TV och jag minns som igår när vi givk på biopremiären. Haha, sicka tider..

Igår var så bra. Sjukt bra. Grymt bra stämning, äckligt bra folk & bra fylla. Jag säger då det. Sällskapet gör allt och när sällskapet är ca 60 igenkända ansikten kan inget gå fel! Nåja, hade  V & B varit där hade nog inte kunnat sluta gott, haha.

Tack som fan Sanna & Therese för denna oförglömliga tillställning! Och grattis ALLA som firades, det vill säga Thess, Sanna, Nathalie K, Angelica, Kim & Emma, sorry om någon blev glömd.

Sov hos Daddy A och tog igen lite tid, sen har jag idag spederat massor utav timmar avdankad på Borr's soffa, tillsammans med honom Skale, Henks, lilla söta Michelle & x. Oh god my beloved ones!

Jag behöver inte ens nämn att jag bett snällt om att snön ska bort? FYFAN vad jag verkligen hatar detta pissväder :(..

Neh ett par bilder kan diskuteras men inget jag orkar trixa med nu. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0