Sjuttonde februari .

Jag skrattar ihjäl mig!

Jag är stolt över mig själv då det känns som jag börjar få in en riktig dygnsrytm!

Har vart uppe innan 10 nu 4 dagar i rad, inte illa pinkat. Dessutom följer mina fina vänner mig i fotspåren & ingen är gladare och stoltare än jag. Nåja, det är ju bara för att på mina lediga dagar innebär det att jag får sällskap till morgonkaffet ;).

Har iaf vart riktigt hurtig idag, fast min hals retas med mig. Fick N. & Fisen på kaffe innan vi promenera bort för ett sol-besök. Sen promenera vi till Fröllan för at tuträtta lite ärenden såsom Pipcenter, Apoteket & Sallad/Sushi (gissa om det var länge sen?)

Tog iaf med oss maten till N. och fikade med hennes utsökta Sockerkaka hon bakat helt själv med kaffe till och fick oss en briljant idé att ta med Destiny & Zerak på skogsvandring. Så yttligare en promenad, hurtigt värre.

Men nu till det roliga, dagens händelse..
.. Väl ute med dogsen så har jag helt wrong skor på mig och mitt i meningen "Jag kommer seriöst halka och ramla när som helst" lägger jag mig raklång på mage i snön, dessutom i uppförs-backe, haha. Det går ett par minuter & jag fångar N. när hon spräcker sina jeans på bild, inte illa pinkat.

Dock är jag smartare än henne och sätter mig på huk i den brantaste nerförsbacken i hela Västra Frölunda och låter Zerak dra mig ner medans hon halkar, snubblar och faller pladask på baken & lyckas få in snö både innanför byxorna & jackan, fyfan vad jag garva haha... Men riktigt härligt var det :).

Mina tår har inte riktigt tinat men är på god väg & nu är jag finally hemma. Har ju pussat på min prins också (såklart).

Näe, nu har jag inte tid med detta mer. Kyss mig, hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0