Pissed off!

Jävlar anama var arg, irriterad & ledsen jag är på dig A. finns fan inget vett kvar i ditt huvud som det ser ut som. Trodde inte du kunde sjunka så lågt och vara så jävla feg ?!

Anyhow..
..Jag är totalt efterbliven när det gäller det här med CSN, behöver grovt mkt hjälp, frivillig? Känns inte såå bra att ev. bli bankrutt nästa månad bara för att man är lite trögfattad, inte tider till det nu! Min prins flyttar ju in om 5 veckor, jiiiises vad tiden går fort & han har blivit SÅ stor (självfallet har jag pussat på honom idag igen).

På tal om flytta in... Min fina frus lägenhet är såld & lägenhets erbjudandet hon fick gick till någon annan, buhu! Så trogen livet ut som makar är ställer jag upp & tar emot henne med öppna armar så om 3 v. blir frugorna SMILE sambos :)

Det som inte dög då duger inte nu heller, my bad :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0