MYS

Gillar läget..

Sitter hemma med min fina fru Frida, har hällt i oss en kanna kaffe & skvallrat lite. Jag bjöd åpå tacos och det satt rätt gött i kistan! Under 2 ½ män kom Nima förbi & låna en kniv haha, undra vad grannarna tänkt om han gått med den i handen hem? :P

Sitter nu med hårfärg i hela huvudet och ser på hur fin frugan blir back to black. Som jag brukar säga; once you go black, you never go back. Snart är det min tur att skölja ut och sen softilerar vi på det - alltid retar det någon.

Vårat samboskap kommer nog bli bra, vi är nog tillräkligt lika & olika för att inte gå varandra för mycket på nerverna och gör vi det så har vi nog inga probs att säga ifrån. I love it already. Ska bli mysigt att ha någon att prata & laga mat med bla.

Det som lever får se helt enkelt!

Näe, nu tar jag ur färgen och duschar av mig solariet (har en fixidé att inte duscha innan 4 timmar gått efter solning) & sen inväntar vi Fisen. Hon är hungrig. Som en VARG! Mohahahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0