Jisses.

Frugan får en chock!

Satan i gatan vilken lång dag det har varit men trots feber & förkyldning har jag trippat omkring med ett leende på läpparna helt i extas!

4 st, proppade maskiner är tvättade, vikta & inlagda/upphängda. Aldrig har så mycket kläder funnits i garderoberna å ändå har jag rensat ut som faen. Dock fick inte allt plats, såsom alla sängkläder, benvärmare & strumpbyxor (det blir mycket när man är två) så en byrå finns innan veckan är slut.

Tog en paus mellan allt å sa hej till Kwinnan +hela styvfamiljen & bebis. En snabb sväng till Fröllan för shopping-insperation så jag tänker tvinga med Daddy-A på shoppingtur i veckan med :D. 

På tal om daddy..
..lånade en tröja från honom i lördags som visade sig vara borr's hursomhelst blev jag villkorlöst förälskad i denna underbara hoodie & har letat som en galning efter sidan han inte mindes den beställdes på och guess what, i found it! Inte omöjligt att den klickas hem nu när det är löning å allt! 

När sambo till fruga kommer hem i natt efter jobbet kommer hon bli mållös så mkt skit det ligger i sovrummet, alltså alla kläder jag rensat ut. Ska gå upp till pappi  imorn & hämta säng å slänga i Emmaus-conainern på parkeringen tänkte jag =). Morgondagens goda gärning.

Sen är det skola också, suck.

Ska samtala med F. om vilken dag som passar henne bäst för en hembjudning, var så längesen & kan bli trevligare när man är två om tillställningen & när Baloo är hemma blir det nomore sånt. BIG NONO!

Det pirrar i hela mig just nu så en kopp koffinfritt på det sen dusch å läggdags. Upp med tuppen imorn igen :).


                                                  Btw, jag har världens finaste fru!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Som faaan! :) Detsamma

2010-02-23 @ 00:01:19
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du e så söt hjärtat! Förlåt om jag har en miljon klädesplagg! Men du e bäst som fixar allt för min skull honey . E på G hemåt nu så syns om 1 h :) Puss

2010-02-23 @ 00:55:04
URL: http://friday88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0