Honey, honey

..i heard about you befooore (8)

Har precis varit över hos Kwinnan & hälsat på min lilla prins som nu gått över 1 kg-strecket :). Det bjöds på kaffe & smörgåstårta för att tandläkarn är så dyr, typ :P.

Jag vaknade på fel sida men har nu efter att sett min lillkilles små gaddar för första gången & fått rätt mängd kaffe i mig så har jag trillat över på rätt sida igen! Sitter här med musiken på HÖGSTA volym och sjunger med till varje låt, helt underbart.

Btw..
.. glassen jag köpte igår påminnes SÅ mycket om turkiets twister vilken nog är den godaste glassen jag någonsin smakat. I LOVE IT! Så tryckte nyss i mig yttligare än.. Vädret på utsidan är inget som stoppar mitt sug efter en saftig Twister att suga på ;). Moahaha..

Ska strax kila ner till Fröllan & få min lur fixad, japps.. Har ju inte gjort det ännu sen displayen krossades & nu när alla runt om kring mig skaffar nya iphones så vill jag också haha...

Torsdag: Bästa dagen på hela veckan, en dag kvar till helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0