Home sweet home .

Då var 12 timmars kveg avklarat!

Nu är jag äntligen hemma med en Twister i käften, har längtat efter den hela dagen! Men det har gått ganska bra på jobbet trots humöret& tillståndet :). Massa flick-skvaller & tjöt om män & karlar. Inga pojkar och inga killar utan MÄN, riktiga sådana..

Sen blev det snack om hat, hopplösa dudes, ställningar & stalkers and we love it. Right? Jag måste då medge att även om jag inte alltid visar eller alltid tycker det så ska medarbetarna på FV ha en STOR stjärna i kanten, ni är värda guld och utan er hade livet på fv inte gått runt..


Så nu ska jag lana One Tree Hill, ta en till twister & bädda ner mig för natten. Gilla läget att jag vaknar upp i tiptop-form imorn.

Min baksmälla funkar inte, ett big no (om man själv får välja) därför avstår jag hellre kvällens erbjudande till bravader & tar en rehab-kväll (skämt å sido, jag vet att Du läser, moaha).


JUST DET! Jag har ju inte nämt detta fruktansvärt finaa halsbandet jag köpte till min lillkille igår. Även ett smalt läderkoppel slank ner i påsen, åååh jag kan inte längta mer. Rambo har ju likadant (därav idén ;P).


Sen får man dela med sig av livets goda
34:- vs. 35:-, ica vs. coop;


Festa inte ihjäl er & sov gott.. Jag har en hemlis jag inte kan skriva ut här.. Ni kan aldrig gissa OCH det gillar jag också! Skaffa 'gilla-knapp' till blogg.se, DIRR! Haha, livets goda ting är inte alla delbara. Only my loved ones know ;)...

xoxo / mama'ina


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lovley!! Right back to you.

2010-02-06 @ 23:37:34
Postat av: Mathina

Let me guess, fröken mör? ;)

2010-02-07 @ 15:51:30
URL: http://billyfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0