Hipp hipp huurraa :)

Det är fan inte sant och nu vill jag mer än någonsin kasta snön åt helvete, jag kan inste vara sjuk IGEN. Måste kama in cashen och det är nu det gäller. Börjar som sagt på nytt ställe imorgon kväll och ska arbeta natten lång & enligt Jonte kommer det gå galant :).

Ska ju till skolan på tidag med, gaaah!

Har iaf vaknat ur min koma men är förkyldare än någonsin. kan knappt prata, snoken rinner å hostan ger sig inte. BUHU! Fyfan vad det är synd om mig.

Så, älskling kom hit & pyssla om mig nu (in my dreams). Men jag blev glad för fick faktiskt helt oväntat sms igår ♥

NU får jag resa på mig, ta på mig varma myskläder + snyta mig & halsa c-vitamin!

Idag blir jag sambo för idag är dagen min fina fru flyttar in hos mig.

Och det är ingen vanlig dag för det är fina Fröken Sanna Ekmans födelsedag, hurra. Grattis rutan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0