Hemmafru .

Pisk på Bästis som varit dum!

Jag kunde omöjligt sova igår, det gick verkligen inte. försökte huuur många gånger som helst. emellan kollade jag SATC, en hel disk. Datade lite & sedan läste jag lite i valp-boken från SKK.


Men när jag väl slumrat in ca kl 4.45  ringer hon 6 ggr(!) fasten jag klickar & klickar. Dock förstår jag nu varför och AJABAJA! Men som sagt, jag dömmer inte & hoppas det inte upprepas bara..
 

Upp vid halv tio, ringde jobbet & hemma ikv då. Lika bra I think.. Åt frulle med sambo och bara tjöta. Kolla lite på våran ekonomi å vad som ska inhandlas, spec på IKEA. Blir så bra såååå!

Har slängt i 4 maskiner tvätt tillsammans å nu är hon i väg för att lämna ifrån sig nycklarna till lägenheten hon haft. Jag ska snart tralla ner till tvättis igen å hänga allt, suck. Men troligtvis står lunchen på bordet när jag kommer upp igen, lovely!

Dessutom har jag vart ännumera hemmafru å lappat ihop 3 par jeans, ja en knapp flög av, ett par spräktes & ett par var uppsprättade, kanske inte det finaste jobbet men var tvungen. Leggings håller inte i detta snöovädret!

Tjipp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0