Gadd .

Hoho, saknat mig?

Haha.. Inte för att det var längesen jag skrev men ändå?

Gick upp innan 10(!) idag med, wehoo! Så har jag passat alla dogsen i flera timmar. Samtalat med mammi också, behövs ibland =). Hon tycker iaf att Baloo är helt underbar, och ta mig på orden när jag säger att det ÄR han!

Har precis slängt i mig resterna från gårdagens middag + 2 mackor, yummie. Så snart ska jag kila över till kwinnan igen innan hon följer med för att märka mig for life. Jag är sååå nervös att jag finner inga ord. Sen är min lur färdig också (glädjeskutt) så den skall försöka hämtas ut innan vi ska anlända på Bildradio.

Mitt humör har varit på tok för skumt idag, inte ens jag själv har kännt igen mig men det rättas till nu, snart med lite frod i magooo & trevligt sällskap när jag ska pinas. HJÄLP! Haha...

Jag gillar att bästis fått samtal från Knappen & Hakim, wake uuuup call! Och det det handla om är ju bara för roligt, typiskt min bff. Inte som alla andra helt enkelt, kääärlek!

Näe, nu får jag packa ihop mig och gå över. Imorn blir en långdag. Caz, San & Bff ska få ALL uppmärksamhet och ingen annan alls.

Älska dig själv, innan du kan älska någon annan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0