..

Att det ska vara så sablans svårt..

Hon blev inte så chockerad som jag trodde, pust! Men nu ska jag också finna orken att hämta säck å sedan slänga. Väntar in 5 lönespecar som  uteblivit & jag verkligen behöver, sen ska jag röra mig iväg på ett ärende.

Fortfarande tok-förkyld så det ser ut som om jag går på tidig mammaledighet. Får se hur jag mår fram emot helgen om det blir några bravader eller ev. kneg. Shoppa står iaf på to-do-listan!

Nu när jag vart uppe ett par timmar (ja, jag håller min 'senast 10-regel') ska jag få i mig lite brunch tänkte jag. Hoppas jag somnar tidigt ikv, har ju inte sovit bra på två nätter, blir tokig på mig själv. Tabletter är absolut inte min grej så det tar jag inte i onödan men om det är de som krävs för at tjag ska kunna somna innan 4-5 på morgonkvisten så.....


It's always sunny in my heart ♥


Spåkulan säger:

Du tittar in i din älskades ögon och känner dig trygg.
     Jaså? ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0