:)

Mathina Larsson är nu officiellt Sambo med sin fina fru Frida Magnusson!

Nu har hon packat upp allting å smälter in att detta numera är henne hem. Hon passar in här och nu efter vi precis vart å handlat knegar hon med tacos i köket min fina :).

Sitter nu med miljader ljus tända och väntar på middag. Känns sjukt skumt att sitta å vänta på middag i denna lägenheten, har ju typ aldrig hänt för med syrran var det ju inte samma sak, vi hade liksom bott ihop i 11 år innan.. Men i like it!

Allt är som sagt upp packat å klart, vi ska iväg till Ikea i veckan å inhandla lite nödvändigheter & även storhandla. Jag tror detta kommer bli bra. Inga tvivel

Välkommen hem gumman ♥

 

Annars inte mycket, tokförkyld & ska börja på Granis imorn, hur i helvete ska det gå om man är sjuk? Får ringa å höra om dom kan fixa in mig på tisdag ist, kan ju inte smitta ner en hel avd. haha..

Lilleman, han växer å gror. Se så fin han ääär min prins!

Dagens huvuddunk;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0