:)

Har en för jävlig huvudvärk som plågar mig. Men inte surar jag för det, för jag har hittills haft en bra dag fast jag bara vart hemma & hinkat kaffe & suttit i telefon med fina frugan, mammi & jobbet.

Börjar 07 på fredag och det har jag inte gjort på SÅ länge, hur fan ska jag kunna rumla ur sängen kl 05:30 ?! Kill me, vilken utmaning jag står för haha.. Men det är iaf ett bra pass, men jag saknar nätterna. Well, får väl se vad som händer i framtiden..

Tänkte snart kila bort &  hjälpa mammi med en grej sen vill jag mysa en ministund med min prins innan The Hills. Mysklädd med vita underkläder haha, intern-skämt!

Dirty talk á la SMS it is ;)!!!!

Haft en bra helg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0