Dötid ..

Sitter på jobbet & har lite dötid så här efter morgonrushen. Väntar på tvättstugan & att grabbarna ska komma tillbaks, dom är nämligen iväg & handlar men det är väl lika bra att jag stanna i huset för nu förtiden kan man inte ens handla utan att bli igenkänd. Wehoo, jag är ju kändis förfaaaan :D ;)´.

Hade dock behövt ett nytt paket Twisters, men det får jag fixa sen.. eller Ben n' Jerrys? Mmmm..

Ajdå, jag har visserligen inte ätit frukost ännu så det aksnke jag skulle börja med innan jag läskar mig själv med mamma andra godsaker. Fast, å andra sidan har ju inte bill&bull kommit än och smöret är slut.. SUCK! Toast?

Haha, hej död-tid! Ikväll tänker jag inte göra nååågonting & absolut INTE åka till Kred. Sorry?

Ha en helt fantastisk fredag alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0