Dålig update..

Ledsen för den dåliga uppdateingen men det är ändå inte mycket som händer just nu haha...

Lördags blev inte riktigt som planerat, buhu. Men man kan ju inte alltid få som man vill, eller hur? Och då blir inte alltid allt som man tänkt sig, shit happends liksom.

I stället tog jag min KWINNA i handen å åkte hem till Justyna för kärt återseende av många :). Drack lite vin och hade allmänt trevligt. Sen när dom andra kicka in till stan piska vi till BoHo och skaka rumpa, OM vi gjorde.. Fast lågskor slog vi klackarna  i taket & drack sommarcider - det enda rätta under vindertid, moaha.

Hemvägen blev dock snurrigare, jag köpte en hel påse med fylle käk på Shell och sen la jag fällben på mig själv och kana över halva området -"RÄDDA BRÖDPÅÅÅSEN!!", haha & nej jag vill inte smaka nya menthol. Marlbo Menthol original är det bästa för mig. katchiiiing.

Jag är för övrigt en mycket elak människa men tänker inte be om ursäkt. För jag minns inte exakt vad jag sa, men också att det finns en andledning. Kankse inte min mening att såra Dig, och jag bordfe väl varnat dig från början men tyvärr blev det inte så.... "/

LYSSNA, LÄS & LÄR!



Så igår låg jag sjuk, hade våffelkalas & skratta åt kwinnan som så stiligt brännskade hela höger handen, sicka skills ;). Sen mös jag med mitt hjärta & hälsade Nima välkommen till Gånglåten.

La mig brevid klädhögen i sängen och glodde Sommaren meg Göran & somnade till The hills have eyes 2, sett den någon?? :P

Har redan hunnit hinka kaffe & ha nostalgitripp då vi kollade egenom maaassa GAMLA bilder från skivor jag hittat (en del finns på facebook). Kommer nu ifrån solarieöarna & sitter hos min lilla storasyster som vi så fint kallade det förr , hihi massa kärlek till min mås Lill-Jen ♥.

Lämna ting-peng & fika  med Sanni i eftermiddag då. Så underbart att vara jag ibland. Johan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0