Buhu!

Jag blir bara mer & mer irriterad på något jag själv har framkallat och orsakat. Jag får helt enkelt skylla mig själv och gilla läget. Suck!

Sen har dagen på jobbet vart skum(?) Helt okej arbetsdag. Bra team & framförallt inomhus haha.. Men endå har den vart lång, seg, trött & irriterande, men man har väl såna dagar mellan varven. Nu vill jag ha Naths Lördags-pass för det hade passat mig perfekt!

Annars vann Jackie (och Patrik) PH. Jaha, det var det roliga det. Hon kanske har nåt bakom pannbenet trots allt. Läst hennes NS-Blogg?

Nu orkar jag inte mer. Adressändra & krypa ner med  Joaquin Pheonix som Johnny Cash i Walk the line? Vilket för övrigt är en film högt upp på min topp-lista!

Imorgon blir det solarieöarna & eventull frukost med Fisen sedan fika med Rutan ♥..

Att snön inte ger sig?

Kommentarer
Postat av: Maria

Hahaha okej, VÄLDIGT korkad :P



Mycket väl?

2010-02-03 @ 00:50:01
URL: http://jenico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0