Baby

Haft en strålande dag!

Var uppe med tuppen & nere på morgonkaffe hos N. Sen kom min fina, bästaste Jen å plocka upp oss för shoppingrunda i Sisjön och jag fick med mig 2st mat/vattenskålar + bajspåsar till Baloo. Man måste ju vara redo för hemkomsten :).

Sen bjöd N. på helt fantastisk brunch som jag själv mixtra ihop, haha. Men det smaka ljuvligt!

Sen tog jag min mardrömsdisk & hjälpte pappi♥ med thaigrytan han sedan bjöd mig & N. på. Visst är det alltid godare att bli bjuden & serverad? Vi fick med oss varsin matlåda :D.

Ska upp 05.30 (senast) imorn och älskar att jag ska gå hemifrån kl 06:30 & jobba till 19, suck. Är inte trött ett dugg så får hoppas att herr Imovane tar sin verkan snarast!

Annars har jag också solat, grejat & ändrat om hemma + myst med my beloved one (å kwinnan såklart;)).

En bra dag helt enkelt. Brillorna var på till kl slog 16, i like!

Sov nu så gott. Fredag (redan) imorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0