Alla hjärtans dag .

Mmm ..

Jag hade nog den mest mysiga & avslapnade alla hjärtans, hittills i livet. Sov ut & tog det passivt, rodde om mig själv och drack kaffe med N. innan vi traska till Fröllan & fynda :).

Väl hemma tog jag disken, plocade undan & drog över lägenheten med dammsugarn, dock kom pappa mitt i matlagningen & förstörde detta med all borrning han utförde i köket. Det är nämligen, efter nästan 14 månader tid nog att mitt köksbord kommer på plats, haha..

Sen kom mina fina, Liseloth & Camilla (lilleman var redan här & underhåll sig med datorn, i sovrummet), dom hade med sig en ROS till mig ♥, vi avnjöt en fantastisk Fläskfilé i pepparsås med ris & sallad, svartvinbärssaft ur finglas å kaffe + kakor efter maten. PERFEKT kärleksmiddag och absolut det rätta sällskapet.

Jackie fick visat korttrick & spela skitgubbe med Fisen, mysigt värre faktiskt. Tack kära!

Eftersom det nu är sportlov &  J. faktiskt sover hos mig fick han vara uppe hur länge han ville igår. Så vi gick ner till N. som hade sin lillebror som nattegäst (min brors bästa vän) så bjöds det på mer kaffe & skrattanfall om 90-talet innan L&C åkte hemåt.

Idag vaknar jag av att jobbet ringer 07:15, vill du komma in? NEJ TACK! Haha, ne men självfallet hade jag vaart där illa kvickt like always. Men jag har ju planer med min fina bror. Pulka åkning osv. Sen ska jag ta blodprov - buhu!

Ha en bra dag. Ny vecka, nya tag!







GRATTIS MIN FINA, UNDERBARA & BÄSTASTE VÄN THERRORES PÅ 21 ÅRS DAGEN ♥♥

Kommentarer
Postat av: Camy

Tack för i går gumman :) och du jag snodde dina kort

2010-02-15 @ 12:01:13
URL: http://camythecamel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0