* * *

Life is a bitch..

Att pengarna bara rinner mellan fingrarna på en innan man ens har fått dom är ju vara i-landsproblem egentligen. Man har ju ingen annan änsig själv att skylla för alla utgifter, visserligen har inte alla pengar rullat in fören nästa vecka sp hur fattig denna månaden (också) blir återstår att se då..


Tänker mycket på Johan nu. Hur tomt det verkligen är utan honom och hur många gånger det senaste jag faktiskt slagit hans nummer och inte kopplat att han är borta fören telefonsvararen gått på. Det hindrar mig att gå till vissa ställen och platser för att han inte kommer vara där och att inget är som förr.. Jag saknar honom, min bästaste vän som togs ifrån oss alla alldeles för tidigt. Nationaldagen 2008 är en sorgsen dag som alltid kommer sitta sin en ond tumör i mångas huvuden och hjärtan. Jag saknar dig Pinkeey! Många tankar å kramar till familjen Fuchs..

I'll see you in heaven, okay?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0