* * *

Alot has been going on!

Turkiet, Alanya 09 med världens bästa tvilling var sinnes! Galet bra..
Inte nog att jag hade tvilling vid min sida standby under en veckas tid träffade vi goingarna Cicci&Milla, Natti, Lars, Sara och Belly + Lollo. Utöver dom stötte vi också på nytt folk som grannarna från Saltön, Linköping brudarna och dom andra från 031. Helt underbart!

Vi ska inte ens prata om Damlatas, Bellman och Elite m.m. för allt var bara bäst!


Anyhow.. Jag har spenderat mega mycket tid med mitt älskade fuckface sen jag kom hem och vi tog en spontan-trip över till DK igår (läs fredags). Överraskande satt min käre vän Jen & undebrara Liseloth innanför dörrarna på båten och gjorde oss sällskap.

I underbara Denmaark träffade jag finaste RG, years has come and gone men det kändes som igår & var helt sentimental för en stund. Men med hans ord rörde å vi håller oss till Posion, jobbigt läge!

I skrivande stund sitter jag på jobbet och figulerar över vad jag ska göra här näst för att inte somna. Mina ögon är irriterade och det är risk för inflamation men det lockar med kaffe, gott och film innan man tar resten av städet. Allt för att hålla sig vaken. är dock i chocktillstånd :/.

If you leave me now, you take a way the biggest part of me -05


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0