Okej.....

Det som hände häromdagen var att jag luskade ut att jag inte har råd med mig själv och min livsstil längre och ska jag klara mig trots uppoffringar måste jag ha mer eller ett till jobb, det svider! Om några timmar ska jag inskaffa mig ett busskort och lägga ner taxi resorna så det minskar från ca 14 dragningar i veckan till 2, good right?!

Och så vidare till festandet (forgive me fader for I have sin) som ska gå till 1 dag i veckan från ca 4-5, om inget spec händer då! Jag ska sluta äta ute, iaf pizza, hamburgare å skräp iaf. Sushi & thai + sallad måste man väl få unna sig ibland? Det är iaf nyttigt =P.


Nu har jag blottat mig å mina djupaste bekymmer å igår var det födelsedagsmiddag för Yoss men mer om det senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0