I got a feeling..

... that tonight's gonna be a GOOD night!

För övrigt är jag otroligt taggad för  kvällen, trodde inte det men här är jag, halvmätt i magen och väntar på att klockan ska slå! Ska först bli upphämtad av Sanni i taxi (oväntat?) och piska till mölndal, hem till bästis & korka upp innan SoHo för sillidills (läs ullis) födelsedagsfirande..

Det kommer bli galet bra och jag bär Good Girl Gone Bad, tro fan att det stämmer!

I högtalarna strömmar Black eyed peas - I got a feeling, Guetta ft. Akon - Sexy bitch & Oldie's - Walking on sunshine.. Fatta vilket draaag jag har här i min ensamheeet :).

Förra helgen hos Jen_ med alla knasiga lekar och gud vet vad. Det var ju allt från skitsnack till hångel. Även en MILF var på besök, man tackar för den kvällen också! Psst, bästis hade papper i näsan mohahaa.

Sen skulle jag återkomma till Yoss firande i måndags. Super trevligt, och ta mig på orden! Hon var sjukligt snygg och Vasastan sken med 12 strålande & vingliga tanter vid ett bord.. Synd att det måste vara speciella tillfällen för sådanna tillställningar..




Vi slår klackarna i taket ikväll, för sista gången på ett tag (funderar på att hoppa luckan å det händer inte). Gud vet var vi hamnar men det kan inte bli mer än rätt. Jag älskar oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0