hallefuckinglulja

Im bad, oh so fucking bad!

Weho. jag njuter av livet och stannar inte upp  en sekund för att känna ångesten som antagligen ligger som ett åskmoln över mig och bara väntar på att bryta ut. Men det är en annan dag (förhoppningsvis)..

Rökningen går hyffsat, tatt några bloss på fyllan men annars håller jag mig. Duktig! Jag hoppas på att få finfin a present iaf.. Fyller the big 20 om 3 veckor, den duuu ;).

Jag önskar mig:

Presentkort på Inrednings butiker
Resecheckar på Ticknet
Electrolux Dammsugare
Vinglas, olika former & färger.



Sen har jag tatt igen lite kvalitets tid med grannsyrran & sötaste. Busat med flera & hängt i gäng som aldrig förr.. Te.x. i söndags styrde Sanna & Livve upp med feting förfest inna Luckan & det var mycket trevligt. Vi blev en del som tog oss in till stan och det dansades, hånglades & söps som aldrig förr + att jag bar ROSA, det händer ju typ inte.. Vad som hände sen är typ hemligt?! haha ;).

Igår satte vi oss fem vänner på Chez Amis för froding och soding av det ena och det andra. Det var en jävla massa skitsnack om buksystrar, incester & ex mm. Mycket trevligt och en del sentimentalitet från vissa av oss. It's okey to be down sometimes!


               
               
               


För övrigt var det mer än 3 månadersen jag ens SÅG x, och idag är det på pricken 4 månadersen vi umgicks. Men jag tycker till å med han är snygg ibland, på kort :P.

Nää nu sak jag kolla om det går någon bra film på duken ikväll å sen noppa & färga ögonbryben + fransarna, det är fan på tiden får gotta mig med lite ben & jerry's efter disken med. Me like :)!


xox / egoflört!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0