Gaaaalet

Jag mådde galet bra imorse fast jag försov mig, vaknat 4 ggr i natt & drack vin igår. Fick iaf gett tillbaks det jag var skyldig pappi så nu kan det strykas från listan sen fick jag träffa bästis & Schteeekman för presentshopping till Sillen, jag tror vi fick till det ganska bra iaf :).   
Var det någon som uppfattade snöandet btw?!


Sen blev det mer shopping fast inte till mig själv, utan pappi ville ha hjälp med present han också & parfymen han valde (läs jag) hade till å med jag blivit tok-glad över! Fick iaf i mig Indiskmat som var ååårsen jag åt och jag hade nog glömt att det är det jag älskar. Asiatisk mat är det ända rätta, fast jag har svårt för Kinamat dock.

Ikväll rör jag mig åt Ekman-Levander med bästaste, saknade SILLYSICKAN, min Fina Mikaeeela för drinkar & Idol fast jag får inte bidra med något men jag behöver umgås (tack för igår understreck, aron & sheil!!)..


Statistiken ökar igen :)


Nää nu ska jag läsa lite spanienbloggar och därefter kila hemåt innan jag trallar i väg i ovädret.

Bjuder på randompics;

Jag & sara - 1an på gymn. sept 09


-Silly, bästis, jag & mamma Anna -ela 20år. april 07


Nellan, thess, jag & Sillen - förkrök dec 07


Hos sanna (21år) Feb 08


Me, Sanni, Liseloth & Ela - softilerar mars 08


Jag, Jennie & Jenny - Halloween (jag 19) okt 08


Zorina & jag - på skogstur april 09


Yoss, Christer & Jag - studenten 09

Nä det får räcka.. 06-09 :)       xox/ mörtiiis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0