Cry me a river

Sitter hemma hos min underbara mammi som inte kan annat än att stötta mig fast det inte finns något att göra åt saken.. Jag har gråtit en svätt och även rökt en cigg för att lugna nerverna, nu är jag dock helt torr och obehagad i halsen "/. Tacka fan att morsan bjuder på husmanskost idag (åh vad jag saknar mina föräldrars mat), jag hade nog svultit mig själv idag annars..

Jag ska ta mig fan klara detta och resa mig igen. Det är inte jag det här och jag vet att jag kan bara jag vill å ger mig fan på det! Men självklart kommer det svida och krävas uppoffring men vad gör man inte för att få ligga på topp igen?


Tack världens bästa familj, utan er ingen mig - Team Larsson/Familjen Tajkon, oslagbart inga är som oss <3

xox / mörtiiiiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0