2 1/2

Det är många kalsonger i luften nu..

De senaste 60 timmarna har vart lost! Jag bestämde mig på två röda att fimpa ciggen och har hållt mig sen dess. Istället har jag fått mani för glass och städning. Ja, tro det eller ej men min lägenhet har gått från svinstia till skinande pga att jag inte röker.. Jag har med andra ord vart rökfri i ca 2 1/2 dygn:)

Jag har tvättat lakan, handukar & mattor (läs även kläder). Skurat golv, dammat och bäddat rent. Jag hat till och med legat på alla fyra/rygg och rensat AVLOPP i både dusch och handfat, inget jag rekomenderar! Att jag också tagit världens berg med disk och fyllt kylen gör inte saken sämre?

Med under rubriken ville jag komma fram till att jag hitta 5 par kallingar när jag städa, rensa & tvätta. Så om du saknar ett par kanske det är här dom är, skämt å sido ;)..


Snart är det söndag (veckans höjdpunkt) och då blir det lucka för sprit, all in som vissa kallar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0