Yes !

Det löser sig med skridskorna, bara det blir is!

Yes, har fixat lånekamera tills torsdag och min efterlängtade student.  Sitter i skrivande stund och ringer runt till alla inbjudna som ej ännu svarat för att få besked så att mamli och pappi kan kicka iväg och handla det som behövs. Min syster kan ju köra upp nåt om hon nu tycker att "pojkvännen" är viktigare än familjen, ibland är hon världsbäst men jag undrar också vad hon har bakom pannbenet vissa dagar. Vem är det som är storasyster här egentligen.....?

Det enda jag har stress över nu är fan skor, vad i hela hisingen ska man ha för skor på Studenten? Höga, låga, platta, ballerinas? Hjälp!?

I vilket fall så fixar jag kameran, naglarna och bilen imorn så då är det klart. Kan verkligen inte få in att det bara är 3 dgr kvar tills Student-dagen. Omfg!

Nu ska jag göra mig iordning lite lätt för att möta upp frugan på fröllan, kolla skor, hämta mitt nya visa-kort och handla på bolaget. Sen tar vi oss nog hem hit och fixar lite till innan vi åker in till stan och laddar upp för kvällens match moha.

Fånga dagen!




Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken tur att du har mig då.

Bil kamera naglar allt på samma dag :-)

2009-05-26 @ 09:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0